2015. augusztus 6., csütörtök

Back to School #1 - Harry Potter módra

Rengeteg olyan blogot találtam, ahol már most elkezdték a "Vissza az iskolába" bejegyzéseket, és így arra gondoltam, hogy én is csinálok ilyet, csak persze Harry Potteres stílusban.

Az első bejegyzésben az iskolatáskákat, illetve a hátitáskákat fogom nektek bemutatni, és mind ahogy mások is, én is az Ebay-t hívtam segítségül, ami igaz, hogy külföldről szállít, de sokkal olcsóbb, mintha személyesen a boltban vennéd meg, ráadásul vannak olyan termékek is, amik Magyarországon nem fordulnak elő, vagy ha esetleg mégis, akkor kevés helyen.

Katt a továbbra, és böngéssz a Harry Potteres táskák között! ☻





Egyik személyes kedvenc.

Másik személyes kedvenc.








A dolgod egyszerű!

1. Megnyitod ezt a linket: http://www.ebay.com/
2. Beírod a keresőbe, hogy: Harry Potter bag
3. Keresel egy neked tetsző táskát!
4. Az árak HUF-ban vannak, tehát nem kell őket átváltani.
5. Nézd meg a kiszállítási költséget is.
6. Ezen az oldalon, csak előre utalással lehet fizetni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése